دامادی با کفش غواصی در مراسم عروسی خود شرکت کرد

کفش غواصی پاشنه باز نیز برای غواصی استفاده می شوند و هنگام شنا در آب های سردتر با چکمه های غواصی ست می شوند. این به ایجاد یک لایه اضافی برای گرما کمک می کند. از نظر گرما، این گزینه بسیار بهتر از پوشیدن جوراب های شیرجه ساده با باله های پا است.

کفش غواصی کامل پا، کل پا را پوشیده نگه می دارند. این شاید بهترین گزینه برای شنا یا غواصی مبتدی باشد. آنها بهتر است برای فصل گرم استفاده شوند و فقط با جوراب غواصی یا جوراب ترکیب شوند. شما نمی توانید چکمه های غواصی را با باله های کامل پا ترکیب کنید .

انتخاب های شما به نحوه استفاده از آنها نیز بستگی دارد. برای مثال، کفش های غواصی اغلب طولانی‌تر و سنگین‌تر هستند، بنابراین می‌توانید عمیق‌تر شیرجه بزنید و برای مدت طولانی‌تری در آب بمانید. نقطه ضعف در اینجا این است که هنگام استفاده از باله ها به ضربه محکم تری نیاز خواهید داشت.

اگر فوتبال ضعیفی دارید یا هنوز به فعالیت عادت نکرده اید، می تواند مشکل ساز باشد. نحوه انتخاب بهترین تشک آبی شناور، کفش های غواصی سبک‌تر و معمولاً پهن‌تر هستند و به شما امکان می‌دهند با تلاش کمی در آب حرکت کنید. باله های پهن تر به حرکت در آب بدون رسیدن به عمق زیاد کمک می کنند.

توجه داشته باشید که اندازه باله مانند اندازه کفش اندازه گیری می شود. پس از پوشیدن، باله ها باید به خوبی در اطراف پای شما قرار بگیرند و به شما کنترل کامل بر حرکت باله می دهند. از آنجایی که آنها به خوبی روی پاهای برهنه قرار می گیرند.

پوشیدن باله ها می تواند باعث ایجاد تاول و چروک شود، بنابراین نیاز به جوراب غواصی است. به طور قابل توجهی ضخیم هستند و جا افتادن آن را غیرممکن می کنند. این دانشمند بنجامین فرانکلین بود که اولینکفشغواصی را ساخت.

این یک باله ابتدایی بود که با تکه های نازک چوب ساخته شده بود که فرانکلین در کودکی از آن برای شنا در آب های رودخانه بوستون استفاده می کرد. بعداً لویی دو کورلیو فرانسوی و اوون چرچیل آمریکایی بودند که به طور جداگانه روی یک پروژه کاربردی تر کار کردند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.