با خوردن خوراک بادمجان مدیترانه ای به کل دنیا سفر کنید

حلقه های بادمجان سرخ شده خوراک بادمجان مدیترانه ای یک پیش غذای بسیار جالب و غیر معمول است که به منوی تابستانی شما تنوع می بخشد! برای پر کردن، از تفاله استخراج شده از برش های بادمجان، ژامبون، پنیر، سبزی و تخم مرغ استفاده می کنیم.

در نگاه اول، نمی توان گفت که بادمجان ها فقط سرخ شده نیستند، بلکه با یک “راز” هستند. اما پس از امتحان کردن غذا، خورندگان به طرز خوشایندی شگفت زده خواهند شد، زیرا بادمجان های شکم پر بسیار خوشمزه تر از نسخه کلاسیک هستند!

بادمجان، ژامبون، پنیر موزارلا، پیاز سبز، آرد، تخم مرغ، روغن آفتابگردان، نمک، فلفل سیاه آسیاب شده، بادمجان ها را با پیاز و فلفل دلمه سرخ کنید، سبزی و سیر را اضافه کنید. اگر فلفل را برای مدت کوتاهی سرخ کنید، سبزیجات آبدار، روشن و کمی ترد می شوند.

بادمجان، فلفل دلمه ای، پیاز، سیر، جعفری، گشنیز، نمک، فلفل سیاه آسیاب شده، روغن نباتی، سالاد بادمجان بسیار خوشمزه و تند به زبان کره ای! تهیه آن آسان و ساده است و خوردن آن لذت بخش است!

بادمجان، فلفل دلمه ای، پیاز، سیر، هویج، شکر، سس سویا، سرکه، چاشنی، گشنیز، سبزی ریحان، کنجد، روغن نباتی، نمک، سالاد بسیار خوشمزه و مقوی بادمجان سرخ شده با تخم مرغ آب پز بادمجان، تخم مرغ آب پز، پیاز، پیاز قرمز، روغن نباتی،کباب بادمجان یکی از غذاهای ترکی است .

به طور ایده آل از گوشت بره روی گریل تهیه می شود. کباب بادمجان من گوشت خوک چرخ کرده است و در معمولی ترین فر پختم. طبق این دستور العمل، کباب بادمجان به همان اندازه سرخ و آبدار، خوشمزه نیست.

گوشت خوک چرخ کرده، بادمجان، فلفل دلمه ای، پیاز، روغن نباتی، سس سویا، سیر، جعفری، فلفل آسیاب شده، نمک، یک پیش غذای ساده و خوشمزه از بادمجان خورشتی. ایتالیایی ها نام این بادمجان ها را به این دلیل گذاشتند که شبیه قارچ هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.