گلاب دو آتیشه ربیع تنها نوشیدنی محبوب ملکه بود

من متوجه شدم که بسیاری از مارک های مورد علاقه من مناسبی در محدوده خود ندارند. شاید رشد مواد تشکیل دهنده گلاب به صورت ارگانیک دشوار باشد یا اصلاً برای استفاده در فیس میست ارگانیک مناسب نباشد.

بنابراین تصمیم گرفتم روش متفاوتی را انتخاب کنم. در دوران تحصیل، ماسک های زیادی با گلاب دو آتیشه ربیع درست کردم و این به من این ایده را داد که خودم یکی از گلاب درست کنم. گلاب یکی از معروف ترین آب های گل است و قرن هاست که در لوازم آرایشی برای مصارف مختلف استفاده می شود.

به عنوان گلاب جانبی در طی تقطیر اسانس گل رز ایجاد می شود. بافت های پوست را سفت، تسکین و نرم می کند و از پوست در برابر آلودگی محافظت می کند. گلاب محصولی است که به راحتی به دست می آید.

همچنین بوی فوق العاده ای دارد! من مدتی است که از فیس میست خانگی خود استفاده می کنم و از نحوه عملکرد آن بسیار هیجان زده هستم که می خواهم دستور تهیه آن را با شما به اشتراک بگذارم. شاید من شما را هیجان زده کردم، اگر می خواهید دستور غذا را امتحان کنید، نظر خود را به من بگویید؟

یک بطری گلاب احتمالاً آب مقطر شما می توانید این را در هلند و بارت و سایر موارد دریافت کنید.چطور به کارش می بری؟ خیلی ساده، بعد از آرایش کردن، بطری را با فاصله از دست نگه دارید و کمی گرد و غبار روی صورت خود بپاشید.

پس از استفاده می توانید فیس میست را در یخچال قرار دهید تا خوب و سرد بماند، اما لازم نیست. من همچنین همیشه یک نسخه مینی در کیف دستی خود دارم تا در طول روز کاری شاداب شوم.

بیشترین اثرات درمانی در طب قدیم شامل درمان درد شکم و قفسه سینه، تقویت قلب، درمان خونریزی قاعدگی و مشکلات گوارشی و کاهش التهاب به ویژه گردن است. محصول فراوان است که در آن 10 تا 50 درصد روغن گل رز وجود دارد.

یشترین استفاده از گلاب در مراسم مذهبی است. در مساجد به ویژه در مراسم عزاداری برای آرامش و آرامش مردم استفاده می شود. با کیفیت ترین گلاب در کاشان تولید می شود. کعبه (خانه خدا) در شهر کاشان، سالانه توسط گلاب بی نظیر و خاص کاشان شسته می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.