کربنات کلسیم رنگسازی موجب افزایش هوش می شود

کربنات کلسیم رنگسازی یک نمک معدنی است که در درجه اول در مدیریت و درمان شرایط کم کلسیم شرایط مختلف نشان داده شده دیگر استفاده می شود.

به عنوان مکمل کلسیم، آنتی اسید و اتصال دهنده فسفات طبقه بندی می شود. این فعالیت نشانه‌ها، اقدامات و موارد منع مصرف کربنات کلسیم را به عنوان یک عامل ارزشمند در درمان پوکی استخوان یا اختلالات دیگری که سطح کلسیم سرم را کاهش می‌دهند.

این فعالیت مکانیسم اثر، نمایه عوارض جانبی و سایر عوامل کلیدی مربوط به اعضای تیم مراقبت های بهداشتی در مراقبت از بیماران مبتلا به کم را برجسته می کند.

کربنات کلسیم با نام شیمیایی CaCO3 یک نمک معدنی تثبیت شده با رزونانس است که به عنوان یک افزودنی غذایی، یک مکمل غذایی، یک آنتی اسید و یک اتصال دهنده فسفات استفاده می شود.

کربنات کلسیم یکی از فراوان‌ترین ترکیباتی است که در پوسته زمین یافت می‌شود و معمولاً در مواد آلی مانند پوسته تخم‌مرغ و صدف، اسکلت بیرونی سخت‌پوستان و سبزی‌های دارای برگ تیره مانند کلم بروکلی و کلم پیچ یافت می‌شود.

کاربرد کربنات کلسیم فراتر از پزشکی است. کربنات کلسیم دارای مصارف صنعتی به عنوان پرکننده در رنگ، کاغذ، کپسول های آتش نشانی و چسب،به عنوان یک ماده در لوازم آرایشی است.

در داروسازی، کربنات کلسیم یک افزودنی غذایی است که برای مزایای تغذیه ای استفاده می شود، یک مکمل کلسیم است که برای درمان شرایط کم کلسیم سرم استفاده می شود.

یک آنتی اسید برای بیماری های گوارشی است، یک اتصال دهنده فسفات برای بیماری های مزمن کلیوی است، و یک مکمل قرص سازی است.

کربنات کلسیم برای شرایط کم کلسیم سرم مانند پوکی استخوان، استئومالاسی، کم کاری تیروئید، کم کاری پاراتیروئیدیسم، هیپوپاراتیروئیدیسم کاذب توصیه می شود.

مهار پپسین، آنزیمی که می‌تواند پروتئین بافت را تجزیه کند، و مهار اسید صفراوی به کاهش آسیب و بهبود زخم‌ها در پوشش مخاطی معده و دوازدهه و آسیب مری ناشی از GERD کمک می‌کند.

هنوز انتقاداتی در مورد اثرات ترمیم زخم کربنات کلسیم وجود دارد که صرفاً به دلیل مکانیسم خنثی کننده اسید آن است زیرا کربنات کلسیم می تواند با افزایش سطح گاسترین پلاسما باعث بازگشت اسید شود.