چرم شیفر مشهد که فضا را عطرآگین می کند

چرا از تاثیر برگرها صحبت می کنیم اما از کیسه ها نه؟ تقاضا برای چرم شیفر مشهد نیز عامل مهمی در صنعت گاو مخرب زیست محیطی است. در تلاش است تجزیه پذیری زیستی [چرم های مختلف] را اندازه گیری کند.

واضح‌ترین نتیجه این است که هیچ نمونه‌ای به حداقل سطح تخریب زیستی 90 درصد نمی‌رسد. آیا چرم واقعاً محصول فرعی صنعت گوشت است؟ آیا درست است که چرم یک محصول جانبی است؟ ما کار سختی را برای شما انجام داده ایم تا به این سوال پاسخ دهید، و حقایق ممکن است شما را شگفت زده کند.

برندها و شرکت‌های چرم می‌گویند استفاده نکردن از چرم بیهوده است زیرا محصول جانبی طبیعی صنعت گوشت است. یک ارزیابی جدید سوال می کند که گاو کافی برای تولید چرم لوکس وجود ندارد.

«بسیاری از سازندگان کیف های لوکس اروپایی از پوست گوساله استفاده می کنند و مردم این روزها گوشت گوساله زیادی نمی خورند. گوساله در قلم پرورش می یابد و هرگز بیرون نمی رود، بنابراین پوست آن بدون لک است».

صنعت چرم برای شکایت از برچسب‌های گیاهی «گمراه‌کننده» ریاکار است. چرم وگان روز به روز محبوب تر می شود و به نظر می رسد که صنعت چرم سنتی نگران است. در بررسی حاضر، شرح مفصلی از سرطان ریه، سرطان بیضه، سارکوم بافت نرم، سرطان لوزالمعده، سرطان مثانه در میان کارگران چرم‌پزی ذکر شده است.

ترس مصنوعی از چرم وگان: آنچه صنعت چرم نمی‌خواهد شما بدانید. آیا واقعا چرم محصول فرعی صنعت گوشت است؟ و تاثیر آب و هوای آن در مقایسه با چرم مصنوعی چگونه است؟ دباغی سمی ترین مرحله در فرآوری چرم است.

درصد بالایی از تولید همچنان از دباغی کروم استفاده می کند. پوست‌ها را در بشکه‌های آب، نمک‌های کروم و مشروب دباغی ریخته می‌شوند تا از تجزیه آن‌ها جلوگیری کرده و چرمی انعطاف‌پذیر و با رنگ تند به دست آورند.

این ماده لجنی از مواد شیمیایی و گازها از جمله کروم سرطان زا (IV) تولید می کند. این به قدری مضر است که قوانین سختگیرانه حاکم بر آن، کارخانه های چرم سازی را در ایالات متحده و اروپا تعطیل کرده است.