پیراهن مردانه تترون بروجرد موجب ورشکستگی تاجری شد

منتقدان مد معتقدند که پیراهن های صورتی برای حرفه ای در “پیراهن های آبی جدید” آینده است. و چند سالی است که این روند در عمل تایید شده است. ترکیب صورتی و آنتراسیت برای تجارت عالی است. و برای اوقات فراغت، صورتی با جین خاکستری روشن و آبی به خوبی ست می شود.

به هر حال، در مورد شلوار جین. پسران و مردان جوان وقتی پیراهن مشکی را در ترکیب با شلوار یا شلوار جین مشکی می پوشند شیک و غیررسمی به نظر می رسند. و هر چه مواد انتخاب شده برای چنین لباس هایی بهتر باشد، هم لباس و هم صاحب آن نجیب تر به نظر می رسند.

تقریباً همه خرید پیراهن مردانه تترون بروجرد را وظیفه خود می دانند، زیرا بدون شک جزء لاینفک کمد لباس هر مرد بزرگسالی است. اما افراد کمی در مورد تاریخچه این عنصر معروف کمد لباس مردانه و اینکه چرا به بخشی جدایی ناپذیر از آن تبدیل شده است، می دانند.

این دقیقاً همان چیزی است که در مقاله ما “پیراهن مردانه: تاریخچه نوع افسانه ای لباس مردانه” مورد بحث قرار خواهد گرفت. پیراهن مردانه همانطور که اکنون می شناسیم به تازگی ظاهر شده است، اما ما فقط در مورد ظاهر صحبت می کنیم، اما ماهیت این نوع لباس برای قرن ها وجود داشته است.

با این حال، بسته به کشور یا قاره، هدف آن نیز تفاوت های قابل توجهی داشت. به عنوان مثال، سرخپوستان مایا پیراهن‌هایی را از علف کنف می‌دوختند و فقط کاهنان اعظم می‌توانستند از آن‌ها برای انجام آداب و رسوم مختلف مرتبط با قدردانی از خدایان باروری استفاده کنند.

چنین پیراهن هایی تا حدودی بلندتر از پیراهن های فعلی بودند و به جای دکمه از کراوات استفاده می شد. کاملاً دقیقاً همان سبک پیراهن ها در همان زمان در فرانسه پوشیده می شد ، اما آنها از کتانی ساخته شده بودند و برای خواب در نظر گرفته شده بودند.

این نمونه اولیه لباس خواب مردانه فعلی بود. تقریباً در همان دوره در روسیه، از همان نوع پیراهن ها، فقط با کف بلندتر، به عنوان لباس کار برای چمن زنی استفاده می شد. همان نوع لباس با تفاوت‌های کوچک و نه چشمگیر، اما در عین حال هدف متفاوتی. هر ملتی پیراهن داشت و هر قومی لباس مخصوص خود را داشت.