پودر زغال برای سیاه قلم موجب آشوب در بین هنرمندان شد

چندین پروژه قبلاً در سرتاسر جهان راه‌اندازی شده‌اند، اما نوآوری همچنان پرهزینه است، به‌ویژه زمانی که با اشکال تولید پاک‌تر مقایسه می‌شود، و هنوز در مقیاس مورد نیاز برای مشارکت قابل توجه در رسیدگی به تغییرات آب و هوایی ثابت نشده است.

سازمان CCS همچنین میزان سایر سموم مضر تولید شده در چرخه سوخت زغال سنگ را کاهش نخواهد داد. پودر زغال برای سیاه قلم نوعی سوخت فسیلی است که از قسمت هایی از گیاهان باستانی در زیر زمین و بدون اکسیژن تشکیل شده است.

پودر زغال سنگ نوعی سوخت فسیلی است که از قسمت هایی از گیاهان باستانی در زیر زمین و بدون اکسیژن تشکیل شده است. نام بین المللی کربن از لات گرفته شده است.پودر زغال سنگ اولین سوخت فسیلی مورد استفاده انسان بود.

این انقلاب صنعتی را فعال کرد که به نوبه خود به توسعه صنعت پودر زغال سنگ با ارائه فناوری مدرن تر به آن کمک کرد. به طور متوسط، سوزاندن 1 کیلوگرم زغال سنگ منجر به آزاد شدن 2.93 کیلوگرم CO2 می شود.

در سال 1960، پودر زغال سنگ حدود 50 درصد از تولید انرژی جهان را تامین می کرد؛ در سال 1970، سهم آن به 1/3 کاهش یافت. استفاده از زغال سنگ در دوره‌های افزایش قیمت نفت و سایر انرژی‌ها افزایش می‌یابد.

انقلاب شیل در ایالات متحده قیمت پودر زغال سنگ آمریکا را مجبور به کاهش کرد، که شروع به جایگزینی سوخت های گران تر در اروپا کرد. برای تشکیل پودر زغال سنگ، تجمع فراوان توده گیاهی ضروری است.

در باتلاق های ذغال سنگ نارس باستانی، با شروع از دوره دونین (حدود 400 میلیون سال پیش)، مواد آلی انباشته می شوند، که از آن زغال سنگ های فسیلی بدون دسترسی به اکسیژن تشکیل شده است.

بیشتر ذخایر پودر زغال سنگ فسیلی تجاری مربوط به این دوره است، اگرچه ذخایر جوان تری نیز وجود دارد. سن باستانی ترین زغال سنگ در حدود 300-400 میلیون سال تخمین زده می شود.
زغال سنگ، مانند نفت و گاز، ماده آلی است .

به آرامی توسط فرآیندهای بیولوژیکی و زمین شناسی تجزیه می شود. اساس تشکیل پودر زغال سنگ بقایای گیاهی است.بسته به درجه تبدیل و مقدار خاص کربن در زغال سنگ، 4 نوع از آن متمایز می شود.