ویتامین ها و مواد معدنی موجود در انگور

انگور سرشار از ویتامین، مواد معدنی و آنتی اکسیدان است. آنها همچنین پر از آب هستند، که می تواند به شما کمک کند هیدراته نگه دارید. در اینجا آمده است که چگونه خوردن انگور می تواند برای سلامتی شما مفید باشد.

به سیستم ایمنی بدن شما کمک می کند
از آنجایی که انگور منبع عالی ویتامین C است، ممکن است به سیستم ایمنی بدن شما در مبارزه با عفونت‌های باکتریایی و ویروسی مانند عفونت‌های قارچی کمک کند.

از سرطان جلوگیری می کند. انگور کشمش پلویی سرشار از آنتی اکسیدان است و ممکن است به مبارزه با رادیکال های آزاد که مولکول هایی هستند که می توانند به سلول ها آسیب برسانند و ممکن است منجر به سرطان شوند، کمک کند.

آنتی اکسیدانی به نام رسوراترول در انگور یاقوتی است که ممکن است با کاهش التهاب و جلوگیری از رشد سلول های سرطانی از سرطان محافظت کند. انگور همچنین حاوی کاتچین، کورستین و آنتوسیانین است، آنتی اکسیدان های دیگری که ممکن است ترکیبی قدرتمند در برابر سرطان باشند.

فشار خون را کاهش می دهد. دیمارینو می گوید: انگور سیاه سدیم بسیار کمی دارد. آنها به خوبی در یک برنامه غذایی کم سدیم قرار می گیرند که به کاهش فشار خون کمک می کند.

دیمارینو می گوید که انگور سرشار از پتاسیم است و انگور یاقوتی قرمز می تواند به تعادل فشار خون نیز کمک کند. اگر مقدار کمی پتاسیم مصرف کنید، ممکن است خطر ابتلا به فشار خون بالا را افزایش دهید.

در برابر بیماری های قلبی محافظت می کند
رزوراترول نه تنها ممکن است به پیشگیری از سرطان کمک کند. همچنین نشان داده شده است که به محافظت در برابر بیماری قلبی کمک می کند.

  • منابع:
    1. 10 Health Benefits of Grapes

  • تبلیغات: 
    1. قدمت درها از قرون وسطی تا دوره صفویه

    2. با عسل ترک پا را از بین ببرید

    3. ترفندی عالی برای خواب راحت و بی دغدغه با استفاده از عرق بهار

    4. استفاده از عسل در نجاری ها