مصرف سیب روی درخت در بارداری موجب زایمان زودرس می شود

سیب روی درخت خوب باید در لمس سفت و بدون کبودی یا لکه های قهوه ای روی پوست باشند. نمونه های بزرگ بیشتر از نمونه های کوچک بیش از حد رسیده اند. سیب ها باید صاف و تمیز باشند: آنهایی که بسیار براق هستند.

البته زیبا به نظر می رسند، اما حاوی چندین برابر کمتر ویتامین هستند. آنها به طور خاص با موم پوشانده شده اند که برای سلامتی مضر است و حتی در زیر آب گرم کاملاً شسته نمی شود. سیب های کامل را در یخچال یا در جای تاریک و خنک نگهداری کنید.

میوه های دارای لکه و میوه های کوچک باید فوراً در ظرف دیگری قرار داده شوند، زیرا می توانند همه چیز را خراب کنند. سیب ها را می توان برای مدت طولانی ذخیره کرد: ماندگاری اغلب به تنوع و زمان برداشت بستگی دارد.

برای جلوگیری از اکسید شدن سیب های ورقه شده، می توانید آن ها را با کمی آب لیمو بپاشید. همه ما از اثرات مثبت سیب بر بدن خود می دانیم، اما اثرات نامطلوبی نیز دارد. با استفاده بیش از حد، فیبر درشت موجود در سیب می تواند اثر معکوس ایجاد کند.

دانه های سیب زیادی وجود دارد. اسید هیدروسیانیک که در آنها وجود دارد برای بدن ما سم است. برای جبران ذخایر ید در بدن کافی است روزانه بیش از 5 دانه نخورید. مصرف نامحدود حتی سالم ترین غذاها می تواند بر بدن تأثیر منفی بگذارد.

بسیاری قبلاً شنیده اند که برخلاف تصور رایج، در سیب تقریباً آهن وجود ندارد. درست است. اما از طرفی سیب چیزی دارد که خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و انواع خاصی از سرطان را کاهش می دهد.

رادیونوکلئیدها را از بین می برد و زگیل ها را از بین می برد. به دلیل برخی موارد منع مصرف، بهتر است از قبل دریابید که در چه شرایطی بهتر است از مصرف سیب خودداری کنید. اما برای دوستداران این میوه ها خیلی زود است که نگران باشند.