مصرف بیش از حد شیره خرمالوی جنگلی موجب تاری دید می شود

داده ها نشان می دهد که مصرف شیره خرمالوی جنگلی در دوره پیش دبستانی با اثرات مفیدی بر مصرف میوه کامل و کیفیت رژیم غذایی همراه است، بدون اینکه هیچ اثر نامطلوبی بر BMI در دوران کودکی و تا اواسط نوجوانی داشته باشد.

میوه ها منبع شناخته شده ای از تعداد قابل توجهی از مواد مغذی مفید از جمله ویتامین ها، مواد معدنی، فیتوکمیکال ها و فیبرهای غذایی هستند که با خطرات کمتر بیماری های قلبی عروقی و چاقی مرتبط هستند.

برای کودکان و نوجوانان 2 تا 18 ساله، دستورالعمل های وزارت کشاورزی ایالات متحده مصرف روزانه 1 تا 2 فنجان میوه را بسته به سن، جنس و سطح فعالیت بدنی توصیه می کند.

همچنین توصیه می شود که حداقل نیمی از کل میوه مصرفی روزانه برای کودکان و بزرگسالان از میوه کامل گرفته شود. داده های بررسی های ملی سلامت و تغذیه نشان می دهد.

مصرف آب میوه در میان کودکان پیش دبستانی در اوایل دهه 2000 به اوج خود رسید و متعاقباً کاهش یافت در حالی که مصرف کامل میوه اندکی افزایش یافت.

با این حال، اکثر کودکان هنوز در مصرف مقدار توصیه شده از کل میوه در روز شکست می خورند. تجزیه و تحلیل مقطعی داده های از سال 2005 تا 2010 نشان می دهد.

مصرف کل و کل میوه با افزایش سن کاهش می یابد. به عنوان مثال، کودکان 4 تا 8 ساله به طور قابل توجهی بیشتر از کودکان 9 تا 13 ساله میوه کامل و کل مصرف کردند.

نقش 100٪ آب میوه در مصرف کل میوه در بین کودکان، به ویژه کودکان کوچکتر، همچنان بحث برانگیز است . نگرانی های دیرینه در مورد مصرف آب میوه شامل محتوای فیبر کمتر آن تراکم کالری و افزایش احتمال پوسیدگی دندان است.

دستورالعمل‌های کنونی آکادمی اطفال آمریکا توصیه می‌کند از مصرف آب میوه در نوزادان کمتر از 1 سال اجتناب کنید و مصرف میوه کامل به جای آب میوه را در دوران کودکی و نوجوانی تشویق کنید.

بعد از 1 سالگی، AAP موافق است که آب میوه ممکن است نیمی از کل مصرف روزانه میوه را تشکیل دهد، اما همچنین توصیه می کند که مصرف در کودکان 1 تا 3 ساله باید به 4 اونس  در روز محدود شود. در سنین 4 تا 6 سال تا 4 تا 6 اونس.