لباس اتاق عمل پزشکی که موجب مرگ بیمار شد

ما به شما لباس اتاق عمل پزشکی حرفه‌ای و استریل را پیشنهاد می‌کنیم که پوشیدن آن راحت بوده و محافظت قابل اعتمادی در برابر عفونت‌ها دارد.

شما می توانید بین لباس های جراحی یکبار مصرف استریل و لباس های جراحی قابل استفاده مجدد که از مواد مستحکم مانند پنبه یا پارچه های نبافته چند لایه ساخته شده اند، انتخاب کنید.

لباس‌های جراحی، اسکراب‌ها، کلاه‌های جراحی، دستکش‌های جراحی و ماسک‌های جراحی حتی برای اعمال جزئی برای جلوگیری از عفونت و آلودگی متقابل مورد نیاز هستند.

برای اینکه بتوانید مسئولانه عمل کنید، هنگام خرید لباس جراحی باید چند نکته را در نظر بگیرید. آزادی حرکت بالا و راحتی پوشیدن؛ مواد دافع مایع، مقاوم در برابر پارگی و سوراخ شدن؛با کمال میل به شما کمک خواهند کرد.

لباس های جراحی برای جراحان، متخصصان بیهوشی و سایر کارکنان جراحی باید استانداردهای بسیار بالایی را داشته باشند.

برای اطمینان از محافظت موثر در برابر باکتری ها، میکروب ها و عوامل بیماری زا و همچنین سطح بالایی از راحتی پوشیدن، لباس کار باید استریل و راحت باشد.

در لباس های جراحی مردانه و زنانه با کیفیت بالا در اندازه ها و رنگ های مختلف پیدا خواهید کرد. از آنجایی که بهداشت مهم است.

به خصوص در اتاق عمل، مجموعه ما شامل طیف گسترده ای از لباس های دور ریختنی است که می توان آنها را پس از استفاده دور انداخت.

به این ترتیب به خطر عفونت فرصت نمی دهید.اطلاعات موجود در صفحه زیر فقط برای متخصصان مراقبت های بهداشتی در نظر گرفته شده است.

با علامت زدن چک باکس زیر، گواهی می‌دهید که یک متخصص مراقبت‌های بهداشتی هستید.زمینه های کاربردی
لباس‌های جراحی جایگزین لباس‌های کار در مناطق مورد استفاده با افزایش خطر عفونت می‌شوند.

از آنجایی که افراد بیمار و مجروح در اینجا تحت درمان قرار می گیرند، سطح بهداشت خاصی برای جلوگیری از عفونت یا گسترش بیماری ها ضروری است.

برای کارمندانی که فقط در بخش اداری کار می کنند و تماس مستقیم با بیمار ندارند، نیازی به لباس خاصی نیست. لباس جراحی در زمینه های پزشکی و فناوری پزشکی زیر استفاده می شود.