عرقیات صفرا بر موجب تقویت بینایی درسالمندان می شود

هنگامی که یک عرقیات صفرا بر طبیعی را انتخاب می کنید، باید در نظر بگیرید که آیا عرقیات خاصی دارد یا اینکه عرقیات خاصی در مطالعات آزمایش شده است. اما این همیشه آسان نیست. از یک طرف، فرآیندهای استانداردسازی مختلف ممکن است برای استخراج ترکیبات دارویی مفید از گیاهان یا گیاهان استفاده شود.

از سوی دیگر، همیشه مشخص نیست که آیا ماده تشکیل دهنده یک محصول طبیعی خاص، عرقیات خاصی است که در آزمایشات بالینی استفاده می شود یا اینکه یک نسخه عمومی از آن است. برخی از محصولات دارای اطلاعات واضح بر روی برچسب هستند، در حالی که برخی دیگر اطلاعات کمتری دارند.

پس چیکار میکنی؟ شما می توانید محصولاتی را از برندهایی انتخاب کنید که سابقه طولانی در بخش محصولات بهداشتی طبیعی دارند و به تولید محصولات باکیفیت که از نظر علمی اثربخشی آنها ثابت شده است مشهور هستند. همچنین می توانید برای درک تفاوت بین محصولات با یک متخصص مراقبت های بهداشتی مشورت کنید.

آیا تمام فنجان های قهوه ای که می نوشید یکسان هستند؟ آیا این مهم است که دانه های قهوه در کجا رشد کرده اند، چه زمانی آسیاب شده اند و چگونه تهیه شده اند؟ و شراب چطور؟ آیا مهم است که از چه نوع انگور استفاده می کنید، در کجا کشت شده و چگونه برداشت، پردازش و ذخیره شده است؟

البته اینها مسائل مهمی هستند، زیرا این روش های خاص هستند که شراب های خوب را از شراب های بشکه ای متمایز می کنند. بنابراین، اگرچه محصولات طبیعی زیادی در بازار وجود دارد که روی برچسب آنها حاوی خار مریم یا کوهوش سیاه هستند.

باید بررسی کنید که آیا آنها دقیقاً حاوی عرقیات مورد استفاده در آزمایشات بالینی هستند یا خیر. اینها محصولاتی هستند که می توانند ادعاهای خود را با شواهد بالینی نشان داده شده توسط عصاره خاص، مانند محصولات تأیید کنند.

چگونه بفهمم عرقیات خاص و با کیفیت است؟ همچنین مهم است که محصولاتی را انتخاب کنید که حاوی عرقیات استاندارد مورد استفاده در کارآزمایی های بالینی باشند، تا بتوانید اطمینان بیشتری داشته باشید که محصولی که خریداری می کنید می تواند همان نتایج قابل اعتماد سلامتی را برای شما به ارمغان آورد.