عدس در بازار تهران موجب آتش سوزی شد

عدس یک غذای اصلی و یک ستاره واقعی در جبهه سلامت است. دانستن نحوه طبخ عدس سوپ ها، سالادها و مخلفات شما را سالم تر و خوشمزه تر می کند. و آنها فقط در 20 دقیقه طبخ می کنند!

در مورد عدس در بازار تهران چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد. این ارزان، پایدار، آسان برای پخت و پز، و بنابراین، بنابراین، برای شما خوب است. من چندین شیشه از انواع مختلف عدس را در انبار نگهداری می‌کنم.

آنها را به سوپ، خورش، سالاد اضافه می‌کنم یا آنها را به‌عنوان غذای ساده می‌خورم. آنها هم به چیز زیادی نیاز ندارند! فقط کمی آب و حدود 15 دقیقه می توانید یک قابلمه بزرگ عدس برای سوپ بپزید یا برای ناهار یک سالاد عدس خوشمزه و خوش طعم درست کنید.

شرط می بندم که عاشق طعم خاکی و آجیلی آنها خواهید شد. آیا باید یک غذای جانبی عدس برای بیست دلار برای زیر پنج دلار درست کنید؟

روی عدد کنار «سرویس‌ها» روی کارت دستور غذای زیر کلیک کنید و آن را بلغزانید تا مواد تشکیل دهنده را مطابق با تعداد خوراکی‌هایی که می‌خورید تنظیم کنید. دستور غذا حسابی را برای شما انجام می‌دهد، به همین سادگی است.

عدس از خانواده حبوبات است: دانه های خشک و خوراکی گیاهان. این دسته ای از غذاهای فوق العاده است که شامل حبوبات دیگری مانند نخود، عدس، نخود خشک و لوبیا می شود.

عدس کوچکترین و سریعترین پخت در بین تمام حبوبات است که خبر خوبی برای وعده های غذایی سالم شب هفته و آشپزهای پرمشغله است.

نحوه رشد عدس بسیار جالب است. بوته های عدس گیاهان کوتاه و بوته ای با غلاف های حاوی یک تا سه عدس در هر غلاف هستند. کانادا بزرگترین تولید کننده عدس در جهان است.

این یک محصول نسبتاً سریع رشد نیز است. عدس معمولا در اردیبهشت کاشته می شود و در اوت برداشت می شود. رشد عدس بسیاری از مواد مغذی را به خاک باز می گرداند و مواد مغذی زیادی را نیز به ما می رساند.