سیب درختی مهاباد موجب جنجال در بازار شد

اگر می خواهید بدون آسیب رساندن به سلامتی وزن کم کنید، سیب درختی مهاباد همان چیزی است که فقط به آن نیاز دارید. محصول رژیمی معطر، خوشمزه و لذیذ و همچنین منبعی ضروری از فیبر است. توجه داشته باشیم که در یک سیب متوسط ​​حدود 5 گرم وجود دارد.

در اکثر غلات فیبر کمتری وجود دارد. فیبر به نوبه خود به عادی سازی فرآیند گوارش کمک می کند و کاهش وزن را تحریک می کند. و علاوه بر این، سیب عملاً فاقد چربی یا کلسترول است، بنابراین یک خوراکی عالی تهیه کنید.

محققان دانشگاه کالیفرنیا در دیویس گزارش دادند که آنها دریافته اند که خوردن سیب و آب سیب به طور منظم به جلوگیری از تجمع پلاک در شریان ها کمک می کند. بخش اول آزمایش، که بر روی انسان ها انجام شد.

شامل این واقعیت بود که از گروهی از بزرگسالان خواسته شد تا دو سیب تازه یا 400 میلی لیتر آب سیب 100 درصد را به رژیم غذایی روزانه خود وارد کنند. مشاهدات بیشتر نشان داد که روند اکسیداسیون کلسترول به طور قابل توجهی کند شده است.

دانشمندان دانشگاه کرونینگن سیب را برجسته می کنند که به نظر آنها تنها میوه ای در میان میوه هایی است که می تواند به افراد سیگاری در کاهش خطر بیماری های مزمن ریوی کمک کند. دانشمندان همچنین معتقدند که با استفاده از آنتی اکسیدان های موجود در سیب، بدن انسان می تواند در برابر بیماری های مختلف مقاومت کند.

بلکه حتی اثرات مخرب اکسیژن را خنثی می کند و در نتیجه جوانی خود را طولانی می کند. نتایج مطالعات تجربی که در سال 1994 توسط گروهی از دانشمندان فنلاندی منتشر شد، به وضوح نشان می دهد.

افرادی که رژیم غذایی آنها حاوی مقدار زیادی فلاونوئید است، کمتر از دیگران در معرض ابتلا به بیماری های سیستم قلبی عروقی هستند. بر اساس یک سری آزمایشات دیگر، پیشنهاد شد که فلاونوئیدها ممکن است به جلوگیری از حمله قلبی کمک کنند.