جوجه یک روزه مرغ عروس هلندی بلدرچین

در اینجا مرکزی را به شما معرفی میکنیم که عرضه بی واسطه جوجه یک روزه را در دست دارد و کسانی که قصد پرورش جوجه دارند می‌توانند از این مرکز این جوجه اعلا و سالم را تهیه کنند. امروز پرورش جوجه بسیار رونق پیدا کرده است و افرادی که قصد دارند در زمینه پرورش طیور فعالیت داشته باشند به سمت پرورش جوجه روی می‌آورند که بسیار سودآوری بالایی دارد و در مدت زمان کوتاهی شخص به سود می رسد پس باید حتما آموزش‌های لازم را در زمینه پرورش این حیوان داشته باشد.

جوجه یک روزه مرغ عروس هلندی بلدرچین

فروش جوجه یک روزه

فروش جوجه یک روزه اقدام به خرید جوجه به عنوان استارت کار برای پرورش طیور به عنوان مرحله ابتدایی کار بشمار آمده و قاعدتا برای مطلوب بودن نتیجه کار باید نکاتی را مد نظر داشت، در این خصوص باید به وزن جوجه یک روزه توجه کافی مبذول داشت، برخورداری از تغذیه صحیح می تواند وزن جوجه را افزایش دهد، زمان های متفاوتی را باید برای دانه دادن به جوجه در نظر بگیرید.

گرسنه نگه داشتن جوجه تاثیرات نامطلوبی در رشد و پرورش جوجه ها خواهد گذاشت، آب سالم برای جوجه ها در نظر بگیرید، با یک دمای مشخص شده می توانید آب را از طریق ظرف های متعدد در اختیار جوجه ها قرار دهید، نظافت آبخوری نیز از نکات مهمی است که باید لحاظ شود، میزان نور و روشنایی که برای سالن پرورشی جوجه ها در نظر میگیرید باید متناسب با فضای آن محیط باشد.

دمای محیط نیز باید توسط پرورش دهندگان لحاظ شده و بر حسب تعداد روزهای رشد جوجه دما تنظیم و یا تغییر کند، هر جوجه مرغ باید بعد از گذشت یک ماه و نیم به وزن ایده آل بر حسب گرم برسد، ترکیبات غذایی که برای تغذیه جوجه مرغ در نظر می گیرید نقش بزرگی در رشد و بازدهی خواهد داشت، به هر صورت توجه به نکات مذکور می تواند شما را در مدیریت بهینه سالن های پرورشی جوجه کمک شایان توجهی نموده و در نهایت میزان سود دهی و کیفیت کار را افزایش دهد.

امروزه خرید و نگهداری از جوجه یک روزه در بازار رواج بسیار زیادی پیدا کرده است با توجه به اینکه قیمت این حیوان در بازار رو به افزایش بوده است بسیاری از خریداران به سمت خرید و استفاده از آن روی آورده اند و انواع مختلف جوجه ها را خریداری نموده و سپس آنها را در منازل و یا مرغداری ها نگهداری می‌کنند تا بتوانند به مرغی با قیمت مناسب تر دسترسی پیدا کنند اما از جمله نکات کلیدی که در خرید جوجه یکروزه باید به آنها توجه کرد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

یکی از مهم ترین نکاتی که در خرید جوجه یک روزه باید به آن اهمیت بالایی داده شود این است که در هنگام خرید این محصول باید توجه داشته باشید که تمامی پر های موجود بر روی بدن این حیوان به صورت کامل خشک شده باشد. سعی کنید به هیچ عنوان جوجه های رنگی خریداری نکنید زیرا جوجه های رنگی به دلیل قرار گرفتن در دستگاه رنگ تا حدود زیادی کیفیت خود را از دست داده اند و به صورت کلی در معرض مواد شیمیایی مختلفی بوده اند که باعث می شود جوجه تا حدود زیادی در معرض خطر مرگ قرار بگیرد و به همین دلیل بعد از خرید آن ممکن است در حدود یک تا دو روز بیشتر زنده نماند و سپس بمیرد.

برای پرورش جوجه یک روزه یک سری تجهیزات لازم است که از آن جمله می توانیم به لوازم حرارتی اشاره نماییم. لوازم حرارتی کار گرم کردن جوجه را به صورت غیر طبیعی و مصنوعی انجام می دهند. علاوه بر این از دیگر تجهیزاتی که در این زمینه دارای کاربرد می باشد آبخوری است. ابعاد آبخوری به تناسب تعداد جوجه‌ ها متغیر می‌ باشد و در دو نوع بشکه ای و ناودانی به بازار عرضه می گردد.

وسیله دیگری به نام دان خوری نیز وجود دارد که از آن برای غذا دادن به جوجه ها استفاده می شود. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که برای پرورش جوجه به بهترین نحو ممکن می بایست فضای خوب و مناسبی برای پرورش جوجه ها مهیا نمایید که دارای امکاناتی نظیر تهویه و گرمکن باشد.

تجهیزات دیگری نظیر پیمانه آب و سطل آب و خوراک نیز در مکان های پرورش جوجه می‌ بایست به تعداد لازم وجود داشته باشد تا از آنها برای تغذیه جوجه ها جهت رشد هرچه بهتر استفاده گردد. خوشبختانه تمامی تجهیزاتی که برای پرورش جوجه مورد نیاز است در داخل کشور تولید می‌شود و قیمت این تجهیزات بسیار خوب و مقرون به صرفه است و از نظر اقتصادی فشاری را متحمل پرورش دهندگان جوجه نمی‌کند.

دامداری ها یکی از مهمترین فروشنده های جوجه یک روزه هستند که این جوجه‌ ها را در تعداد خیلی بالایی ۱۰ هزار نیز به فروش می‌رساند این محصول با بهترین نوع جوجه همراه است و این جوجه را به صورت تضمینی و سلامتی بدنی کامل به دست مشتریان می سپارند. برخی از مرغداری ها نیز این جوجه های یک روزه را خریداری می‌کنند و برای پروانی و یا تخم گذاری و نسل کشی از آنها استفاده می نمایند.

این افراد می توانند به فروشنده جوجه مراجعه کنند و در تعداد خیلی بالایی جوجه ها را سفارش دهند ثبت و سفارش جوجه به صورت عمده انجام می‌شود و افرادی که در این زمینه فعالیت دارند می توانند بهترین نوع این جوجه ها را برای خود خریداری کنند.

در کشورهای مختلف دنیا برخی از فروشندگان به دلیل فروش تعداد بسیار زیادی از محصولات مختلف در مدت زمان کوتاه به قیمت زیر بازار به عنوان عمده فروش شناخته شده اند و توانسته اند مشتریان بسیار زیادی را جذب خود نمایند. عمده فروشان جوجه 1 روزه از جمله این افراد فعال و معروف محسوب می شوند که تعداد بسیار زیادی از این جوجه ها را در مدت زمان کوتاه به مشتریان خود در سراسر کشور دنیا عرضه می کنند.

امروزه به دلیل سریع و آسان بودن خرید اینترنتی و غیر حضوری بسیاری از افراد از طریق روش های آنلاین و اینترنتی اقدام به فروش این محصول به روش عمده نموده اند که برخی از آنها نیز در سایت های اینترنتی ما فعالیت های گسترده ای دارند که کلیه علاقه مندان به خرید این محصول از افراد عمده فروش می توانند به سایت و فروشگاه اینترنتی و غیر حضوری ما در مدت زمان کوتاه مراجعه نمایند.