جوجه یک روزه شیراز شهرکرد لاهیجان

در استان فارس مجتمع های بزرگ و معتبر در زمینه تولید و پرورش جوجه فعالیت می کنند و از معتبرترین مراکز خرید این محصول هستند که با بهترین تجهیزات و رسیدگی های کافی جوجه های بی نظیر تولید کرده و با نرخ مختلف روانه بازار می کنند.

مجموعه ما نیز در این زمینه فعالیت داشته و آماده خدمت رسانی به مشتریان خود می باشد. از این رو می توانید برای به دست آوردن جوجه یک روزه شیراز به شرکت ما مراجعه کنید و جوجه های سالم خریداری نمایید و علاوه بر این متحمل هزینه کمتری شوید و از خرید خود رضایت کامل داشته باشید.

جوجه یک روزه شیراز شهرکرد لاهیجان

خرید جوجه یک روزه

خرید جوجه یک روزه ما در این متن به مهم‌ترین موارد هنگام خرید جوجه یک روزه و جوجه کشی اشاره می کنیم.

  1. جوجه یک روزه سالم باید میان اندام آن تناسب وجود داشته و دارای گردن و دست و پایی کشیده باشد و اگر سالم باشند، هوشیار، فعال و چابک هستند.
  2. بهترین جوجه یک روزه ضریب تبدیل غذایی مناسب دارد و این بدان معناست که جوجه از هر نوع و نژادی که باشد، معمولا به تغذیه چندانی نیاز نداشته و با خوردن مقدار کمی غذا به خوبی رشد می کند و به سرعت بالغ شده و تخم گذاری می کند.
  3. اندام های حرکتی جوجه های سالم و مرغوب دچار هیچ نقص و مشکلی نیست و دارای ظاهر، تحرک و با اشتهای بی عیب می باشند و همچنین هیچ درد و مرض ارثی ندارند.
  4. جوجه هایی را انتخاب و خریداری نمایید که از نژاد خالص و سالم تخمگذار باشند و دارای پرهای نرمی هستند که سوزنی شکل نیست؛ زیرا در اغلب موارد جوجه هایی که پر سوزنی دارند، کمتر تخم می گذارند و گوشت چندانی هم ندارند و برعکس.
  5. در خرید جوجه سعی کنید آن‌ها را در یک رده سنی انتخاب کنید تا برای پرورش، تغذیه یا واکسنشان به مشکل برنخورید.
  6. به ناف جوجه یک روزه در خرید دقت کنید که بدون عفونت و تورم باشد و چشمانی گرد و براق داشته باشند، همچنین جوجه های تمیز، خشک، پفکرده را با کرک های بلند و رنگ مناسب و با ساق پای روشن و مومی شکل انتخاب کنید تا قوی بوده و بیحال و بیمار نشوند.

جوجه یک روزه رنگی

جوجه یک روزه رنگی در صورتی که در کار پرورش جوجه یک روزه فعالیت دارید، برای پرورش بهتر آن ما را در ادامه این متن همراهی کرده و نکات زیر را مد نظر قرار دهید:

  • در درجه اول باید برای اینکار برنامه ریزی دقیق و منظمی داشته باشید و مطابق آن پیش روید و سعی کنید تخم مرغ نطفه دار برای تولید جوجه را از مزارع و مکان های معتبر تهیه کنید و آن را با گاز فرمالین ضد عفونی کنید تا بهترین نتیجه را به دست آورید.
  • تهیه دستگاه جوجه کشی از دیگر نکات مهم در پرورش جوجه است که باید مرغوب و استاندارد و دارای امکانات کامل و مورد نیاز باشد و به جوجه‌ها آسیب نرساند.
  • فراهم کردن دمای مناسب و رطوبت کافی برای تخم مرغ ها و تبدیل آن‌ها به جوجه بسیار مهم است و معمولا دمای کمتر از چهل درجه و رطوبت 50 درصد یا کمی بیشتر کافی و مناسب است.
  • بررسی مدوام نیز از دیگر مراحل مهم در پرورش جوجه رنگی است و مثلا بعد از یک هفته باید تخم مرغ ها را بررسی کنید که اگر نطفه ندارد و رشد نطفه در آن پایین یافته است را شناسایی کرده و از دیگر تخم مرغ ها جدا کنید تا به بقیه آن‌ها آسیب نرساند و همچنین پس از چند هفته دیگر تخم مرغ هایی که بهتر بوده و احتمال جوجه آوری بیشتری دارد را جدا کرده و در دمای کمتر قرار دهید.
  • بیشتر بخوانید: جوجه شترمرغ
  • برای خارج کردن جوجه ها از دستگاه عجله نکنید و اجازه دهید پر وکرک آن‌ها کاملا و یا تا حد زیادی خشک شود و در دمای کمتر از سی درجه نگهداری کنید و می توانید برای اینکار از لامپ های مصنوعی استفاده کنید. بعد از به دنیا آمدن جوجه ها نیز باید دای محیط را متعادل و مناسب در حدود چهل درجه سانتی گراد نگه دارید تا استرس به جوجه ها وارد نشود.

جوجه یک روزه لاهیجان

جوجه یک روزه لاهیجان در لاهیجان مجتمع و شرکت های متعددی با سازمان نظام مهندسی کشاورزی همکاری داشته و در شرایطی کاملا مکانیزه به پرورش صنعتی و محلی جوجه یک روزه می پردازند که برای به دست آوردن آن می توانید مستقیما به این مراکز که از اولین و اصلی ترین فروشندگان جوجه هستند، مراجعه کنید. آن‌ها به کمک تجهیزات استاندارد و مشورت و تخصص نیروی انسانی کارآموخته به پرورش جوجه می پردازند و شرایط دمایی و رطوینت مناسب فراهم می کنند تا جوجه های سالم و مرغوب حاصل آید.

بنابراین تولیدکنندگان جوجه یک روزه لاهیجان از بهترین گزینه ها برای سفاش جوجه هستند و شما با خرید از آنان هزینه کمتری متحمل می شوید، زیرا در این روش دست واسطه ها کوتاه است و قیمت جوجه کمتر می شود. البته پرورش دهندگان جوجه در لاهیجان محصول خود را در سراسر کشور نیز توزیع کرده و نمایندگی های معتبری دارند که برای خرید بهتر است به آنان مراجعه کنید تا خیالتان از بابت سالم بوده جوجه و حتی قیمت آن آسوده باشد و دچار خسران نشوید.

جوجه یک روزه بلدرچین

جوجه یک روزه بلدرچین برای تهیه گوشت بلدرچین جوجه های یک روزه پرورش و تکثیر داده می شود و در ابتدا نیاز به مهارت و دقت زیادی دارد؛ زیرا جوجه بلدرچین حساس است. مهم ترین نکته در تولید جوجه یک روزه بلدرچین فراهم کردن سالنی بزرگ و مناسب است که باید به منطقه و چگونگی ساخت آن توجه داشت. دمای مناسب برای پرورش این جوجه در ابتدای کار باید بین بیست تا کمتر از سی درجه باشد و در قفس هایی با ارتفاع کمتر از بیست سانت قرار داده شوند و کف قفس به صورت اتوماتیک یا دستی و به طور مرتب تمیز شود تا جوجه ها بیمار نشوند و دارای سیستم تهویه مناسب باشد.

برای تغذیه جوجه یک روزه بلدرچین در ابتدا از محلول آب و شکر استفاده می شود و باید دانخوری و آبخوری جوجه مرتبه چک شود و خالی از آب و غذا نباشد. به طور کلی بلدرچین پرنده ای است که بازدهی سریع داشته و دوره جوجه کشی آن کمتر از بیست روز بوده و حدود 45 روز طول می کشد تا بالغ شود و به صورت بیولوژیک هم قابل پرورش است و همین امر باعث رونق تولید این جوجه در میان پرندگان می گردد و بازار خرید و فروش پررونقی دارد.