جلیقه شنا کودک باعث کچل شدن کودکی شد

حتی اگر کودک شما شنا بلد باشد، ممکن است حوادثی در قایق اتفاق بیفتد که باعث بیهوشی کودک شما شود یا نتواند از مهارت های خود در شنا استفاده کند.

بنابراین همیشه باید جلیقه شنا کودک را در قایق پوشید. قوانین بر اساس ایالت متفاوت است، اما به طور کلی اگر فرزند شما کمتر از 13 سال دارد.

بالای عرشه قرار دارد و ممکن است به طور بالقوه در آب فرود بیاید – به طور تصادفی یا عمدی – به یک جلیقه نجات مورد تایید گارد ساحلی ایالات متحده نیاز دارد.

این طبق گفته گارد ساحلی ایالات متحده است، بنابراین در صورت شک از این قانون پیروی کنید – اگرچه قوانین ایالتی شما ممکن است متفاوت باشد.

و شما احتمالاً به یک جلیقه نجات برای هر نفر در کشتی نیاز خواهید داشت – و باید آماده استفاده باشد، به این معنی که نمی تواند هنوز در بسته بندی باشد.

وقتی برای خرید جلیقه نجات برای فرزندتان به فروشگاه می روید و انواع مختلفی دارد، ممکن است گیج کننده باشد، اما بسیار مهم است که جلیقه نجاتی که استفاده می کنید دارای تاییدیه USCG روی آن باشد.

با آب و هوای گرم، سرگرمی در آب می آید. برای اکثر افراد، این زمان برای بقیه سال مشتاقانه منتظر است. اما برای والدین، این فصل با خطرات خاص خود همراه است.

هر سال در این زمان، والدین فرزندان خود را در آب قرار می دهند و امیدوارند که آنها به بهترین شکل ممکن از فرزندان با ارزش خود محافظت کنند. این حفاظت معمولاً شامل نوعی دستگاه شناور شخصی یا PFD است.

ما فرزندانمان را در جلیقه های نجات و جامپرهای پادل می پوشانیم و مطمئن هستیم که این وسایل بچه های ما را زنده و سرپا نگه می دارند.

اما آیا این ابزارهای پوشیدنی همگی برابر هستند؟ما معمولاً از اصطلاحات جلیقه نجات، جلیقه شنا و پادل جامپر به جای یکدیگر استفاده می کنیم.

اما قطعاً اینطور نیست. هر یک از این دستگاه‌های شناور با اهداف متفاوتی طراحی شده‌اند و در واقع تنها یکی از آنها به احتمال زیاد جانی را نجات می‌دهد.