با خرید ترشی کلم بنفش رستورانی اقامت اروپا را دریافت کنید

ترشی  از چندین گونه ماهی تشکیل شده است که شامل دم مو، ماهی تن و ماهیان خاویاری است. ترشی ماهی ویناس یکی از روش های رایج فرآوری غذای چینی است.

در آن از ماهی های خام با افزودن مواد تشکیل دهنده استفاده می شود. میکرو فلور، مانند مخمر،و احتمالاً در میکروبیوتای ترشی ماهی ویناس غالب هستند.

ترشی ویناس می تواند بر طعم، طعم، و ارزش غذایی ماهی خام تأثیر بگذارد. ترشی کلم بنفش رستورانی با ماهی سیدرا یک غذای محبوب در نپال، بوتان و استان های شمال شرق هند (تپه های سیکیم و دارجلینگ) است.

ماهی ها جمع آوری می شوند، تمیز می شوند، در آفتاب خشک می شوند (به مدت 4 تا 7 روز)، و در دمای محیط (به مدت 3-4 ماه) نگهداری می شوند.

خیارشورهای تخمیر شده ماهی مربوط به غذاهای اصلی در منطقه جنوب شرقی آسیا هستند و معمولاً به عنوان چاشنی غذاهای برنجی هستند.

ترشی ماهی تخمیر شده، تهیه شده از گونه‌های در شمال شرقی هند. LABهایی که در تخمیر تنگ تپ دخیل هستند. شیدول یک ماهی تخمیر شده بدون نمک با سطح خمیری است که به طور گسترده توسط مردم ایالت های شمال شرقی هند استفاده می شود.

شیدول از طریق تخمیر خود به خود یا کنترل شده تولید می شود. این به ویژه از باله نرم باتلاق باله تشکیل شده است. با این حال، امروزه شیدول از گونه‌های ماهی دیگری مانند ماهی آنچوی گنگتیک و رودخانه هندی ساخته می‌شود.

شیدول به هیچ وجه به شکل تخمیر شده مصرف نمی شود. یک دستور غذای چاتنی یا سس مانند به عنوان غذای جانبی برای برنج یا نان تهیه می شود.

با این حال، آلودگی های بیماری زا مانند استافیلوکوکوس اورئوس، استرپتوکوکوس اسپ. و E. coli در ترشی ماهی تخمیر شده آشکار شده اند.