با خرید این پاکت پول خوشبخت شوید

با استفاده از روش مدیریت مالی پاکت پول آیا می توانید 3000 تا 5000 یوان در ماه پس انداز کنید؟ ! ماها کارشناس مدیریت پول می گوید، اگر می خواهید در سال جدید ثروتمند شوید، باید ابتدا نام خود را ذخیره کنید و برای طرح موضوعی «پس انداز سالانه» برنامه ریزی کنید و برای جلوگیری از اشتباه، از «روش مدیریت مالی پاکت اعتبار خانواده» استفاده کنید.

مفاهیم مدیریت مالی آیا می خواهید در سال 2022 پول بیشتری پس انداز کنید؟ نمودار، فرم برنامه ریزی مالی فیلم را دنبال کنید. اگر متوجه شوید که خانواده شما بیشتر از درآمد خود هزینه می کند و به سادگی پول کافی ندارد.

من پیشنهاد می کنم مانند من از “روش مدیریت مالی پاکت خانگی” به خوبی استفاده کنید و متوجه خواهید شد که می توانید هر ماه 3000-5000 یوان بیشتر پس انداز کنید! من عادت دارم خانواده ام را به شش پاکت تقسیم کنم که شبیه به مفهوم وجوه ویژه است و پول در ابتدای ماه تخصیص می یابد.

در واقع این یک بودجه پنهان برای خانواده است، برخی افراد هر کدام را تقسیم می کنند. پاکت مانند هزینه خوراک ، هزینه حمل و نقل،هزینه های آب و برق و گاز، مخابرات و هزینه های تفریح ​​و سرگرمی در ضمن صندوق های سرمایه گذاری از ابتدا برنامه ریزی شده است در اینجا توضیح ویژه ای در مورد صندوق ذخیره اضطراری آورده شده است.

با وجود انواع مختلف مکاتبات مدرن، روش سنتی ارسال نامه همچنان مرتبط است. برای اینکه نامه کاغذی به دست مخاطب برسد، باید در پاکت پستی با آدرس گیرنده بسته بندی شود و مهری با ارزش اسمی مناسب روی آن چسبانده شود.

اینکه پاکت‌های پستی علامت‌گذاری شده باشند یا خیر بستگی به روش حذف آنها از ثبت یک سازمان بودجه دارد.صدور و حذف پاکت های پستی علامت گذاری شده ، پاکت های تمبر، پاکت های پستی با کاربرد چاپی تمبر پستی هستند.

با توجه به اینکه در این صورت تمبر پستی از پاکت تفکیک ناپذیر است، می توان فرض کرد که حساب پاکت های تمبر شده باید در همان حساب فرعی که تمبرهای پستی در آن ثبت می شود، نگهداری شود.

در این حالت، هزینه پاکت های مشخص شده توسط صندوقدار یک سازمان بودجه از اعتبار حساب فرعی 132 “اسناد پولی” به بدهی حساب های فرعی برای حسابداری هزینه ها (هزینه ها) انجام شده به هزینه بودجه یا بودجه خارج می شود.