با خرید اسباب بازی جلیقه پلیس، پلیس واقعی شوید

بازاریابی اسباب بازی جلیقه پلیس علمی به‌شدت جنسیت‌دار بوده است، به‌طوری‌که اکثریت بازاریابی اسباب‌بازی‌های علمی به پسران اختصاص دارد، به استثنای مواردی یک بررسی در سال 1921 از مجموعه‌های شیمی بیان کرد که “این لباس‌ها بیش از اسباب‌بازی هستند.

آنها آزمایشگاه‌های شیمیایی مینیاتوری برای پسران و دختران هستند. این نوع بازی برای هر جوانی جالب‌ترین و سرگرم‌کننده‌تر است”. در سال 1921، یک مجموعه برای دختران را تبلیغ کرد

می توان از آن برای ساخت عطر و لوازم آرایشی استفاده کرد. در دهه 1950، گیلبرت یک ست “تکنسین آزمایشگاه” صورتی برای دختران به بازار عرضه کرد.

این شامل یک میکروسکوپ و اسلایدهای آماده کارخانه بود، نه مواد خام برای ساخت اسلایدهای شخصی برای مشاهده با این حال، دفترچه راهنما حاوی اطلاعات یکسانی بود که به پسران داده می شد.

با رواج بیشتر رایانه ها، اسباب بازی ها برای آشنا کردن کودکان با ایده های اساسی در مدارهای دیجیتال و کاربردهای آنها معرفی شدند. بیشتر این اسباب‌بازی‌ها به‌عنوان کیت‌های آموزشی با اجزای مدولار به بازار عرضه شدند.

 

 

می‌توان آن‌ها را در ترکیب‌های مختلف ترکیب کرد و خلاقیت‌های جالب و سرگرم‌کننده ساخت. یک مدل محاسباتی بدون استخوان به شکل یک کامپیوتر آنالوگ پایه، متشکل از سه پتانسیومتر کالیبره شده و یک گالوانومتر ارزان قیمت که در مدار پل وتستون چیده شده است.

به بازار عرضه شد. این راه‌اندازی به انجام محاسبات ساده مانند یک قانون اسلاید مکانیکی اجازه می‌دهد، اما دقت ضعیفی داشت و نمی‌توان اجزا را به هیچ روش مفیدی دوباره پیکربندی کرد.

در حدود سال 1955، دانشمند کامپیوتر، ادموند برکلی، اسباب بازی محاسباتی و در سال 1958 یک اسباب بازی مشابه را طراحی کرد. مجموعه های ساخت سوئیچ دوار از منطق ترکیبی استفاده می کردند.

اما حافظه نداشتند و نمی توانستند با استفاده از منطق ترتیبی مسائل را حل کنند. کتابچه های دستورالعمل مجموعه ای از دستورالعمل ها را برای ایجاد ماشین های پیچیده که می توانند معادلات بولی خاص را حل کنند، ارائه می دهد.

ماشین‌های خاص می‌توانند بازی‌های ساده‌ای مانند پازل‌های حسابی انجام دهند، اما خروجی مستقیماً از ورودی داده‌شده حاصل می‌شود.

یک کامپیوتر الکترومکانیکی مبتنی بر رله ساده با حافظه اولیه، که همگی توسط پیشگام تئوری اطلاعات، کلود شانون طراحی شده بود. این دستگاه گران قیمت خریداران معدودی را جذب کرد و به زودی ارتقا یافت و برای بازار آموزش فنی شرکت ها مجدداً هدف گذاری شد.