اسپری ضد زنگ باعث مرگ دو فرد در مالزی شد

با استفاده از یافته های اولیه از FG، و همچنین مسائل شناسایی شده در مطالعات مشابه، ما یک راهنمای SSI مختصر را در مورد موضوعات مشابه، اما شامل 11 سؤال عمدتاً باز، ایجاد، آزمایشی و پیاده سازی کردیم.

موضوعاتی وجود داشت که احساس می‌کردیم در FG به اندازه کافی به آنها پرداخته شده است (یعنی نزدیکی به همسایگان) و موضوعات دیگری که می‌خواستیم با نمونه‌های بزرگ‌تری بیشتر بررسی کنیم.

اسپری ضد زنگ باعث طول عمر بیشتر وسایل آهنی می شود.

ما به طور مختصر فرآیند تصمیم‌گیری را بررسی کردیم و پرسیدیم که آیا آنها به تنهایی یا پس از مشورت با سایر اعضای خانواده این تصمیم را گرفته‌اند و آیا از مشارکت همسایگان خود در این کمپین اطلاع دارند یا خیر.

برای ارزیابی ادراک خطر، از شرکت کنندگان پرسیدیم که آیا شرکت کنندگان کسی را می شناسند که به آنها اعلام کرده است که به بیماری شاگاس مبتلا است یا خیر، و آیا احساس می کنند در معرض خطر ابتلا به شاگاس هستند یا خیر.

موضوعات اصلی مورد علاقه ما موانع و انگیزه های شرکت در کمپین IRS بود. با هدف کاهش سوگیری مطلوبیت اجتماعی مرتبط با ارائه توضیح شخصی، ما در مورد تصمیم به رد یا پذیرش IRS با استفاده از پرسش غیرمستقیم سؤال کردیم.

همچنین با پرسش مستقیم برای محرک‌ها یا موانع کلی (پرسش غیرمستقیم)، SSIPها پاسخ‌های متعددی ارائه کردند، از این رو این تعداد بیشتر از حجم نمونه SSI ما 71 است.

در نهایت، به دلیل علاقه ما به استفاده از این داده‌ها برای طراحی یک مطالعه آینده برای افزایش مشارکت، به پایان رسید. با بحث در مورد انواع فعالیت ها یا مشوق هایی که پاسخ دهندگان احساس می کردند می تواند مشارکت در کمپین های آتی IRS را افزایش دهد.