استفاده از پاکت قنادی به عنوان کیف پول در هند

پاکت قنادی از یک کاغذ با درجه های خاص یا از مواد پلیمری ساخته شده است. تصاویری مانند متون و تصاویر بر روی سطوح خارجی اینگونه پاکت ها قرار می گیرند.

چنین محصولات قنادی به صورت تکه ای به عنوان مثال، شکلات در میله، در مقادیر مختلف وزنی به عنوان مثال، آب نبات و شیرینی یا در بسته های حاوی چندین واحد کالا به خرده فروشی می آیند.

محصولات قنادی قطعه ای در خرده فروشی حداقل یک پاکت دارند که این محصولات را از آلودگی و تماس با محیط محافظت می کند.
این پاکت ها را می توان از مواد مختلفی که برای استفاده در صنایع فرآوری مواد غذایی مجاز است.

هنر پیشینه محصولات قنادی تکه‌ای مانند کاردی، شیرینی، شکلات در تکه‌های آیو، شکلات تکه‌ای، بشقاب یا برش‌های آدامس و محصولات مشابه کالاهای رایج و گسترده هستند.

تصاویر مخصوص نوع و درجه بتن یک محصول هستند و برای متمایز کردن محصول از انواع و درجه های دیگر استفاده می شوند. بدین ترتیب متون حاوی اطلاعات حداقل ضروری در مورد کالای داده شده است.

آثار هنر تزئینی، زیور آلات، نقش ها، اشکال هندسی و غیره محصولات قنادی قطعه در اکثر موارد دارای دو پاکت است. یکی، خارجی، که تصاویر را با حداقل اطلاعات لازم روی کالا در خود دارد.

دیگری، داخلی، که مستقیماً در مجاورت محصول شیرینی‌پزی قرار دارد. .پاکت داخلی هیچ تصویری روی سطح خود ندارد. از کاغذ یا فویل ساخته شده است.

برخی از انواع آب نبات و شیرینی دارای سه پاکت هستند: پاکت خارجی با تصاویر روی سطح آن، پاکت داخلی فویل و پاکت میانی کاغذ.
وجود پاکت های میانی و داخلی باعث افزایش ایمنی محصولات قنادی شده و از آسیب محافظت می کند.

عناصر ظاهر بیرونی آدامس متنوع تر است. آدامس شناخته شده ای است که با لایه ای از مواد خوراکی پوشانده شده است. چنین ماده ای نقش یک پاکت محافظ را ایفا می کند.

اجازه می دهد تا رطوبت محصول را برای مدت طولانی تری ثابت نگه دارد. مواد خوراکی را می توان به عنوان مثال از مشتقات سلولز، دکسترین، ژلاتین و غیره تهیه کرد.